Vertrek

13 augustus 2016 - Bleiswijk, Nederland

Jaaaah :D

Morgenochtend vertrek ik naar Schiphol! Mijn koffer is ingepakt en alles dat mee moet zit strategisch in de juiste vakjes en tassen. Ik heb afscheid genomen van familie en al eerder van wat vrienden. Alles krijgt steeds meer vorm: zo is voor de hele periode dat ik in Bolivia zal zijn nu bijna mijn verblijf rond (ik zal in totaal op 4 verschillende adressen verblijven). Ook krijg ik nu bijna dagelijks berichtjes via Couchsurfing.nl van mensen die in Bolivia willen afspreken. Voorlopig eerst maar eens zien waar ik terecht kom, maar toch leuk.

Morgen vertrek ik eerst naar Alicante; om te wennen aan het alleen reizen, Spaans te leren en nog even vakantie te vieren. Mijn vriend, Max is momenteel in Madrid en komt zondag richting Alicante. Zo hebben we nog een paar dagen vakantie samen, ondanks dat ik gewoon naar school moet elke ochtend. :)

Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik wat foto's van het appartement waar ik verblijf plaatsen!

Liefs,

Mandy

1. Coby:
    14 augustus 2016
    Hoi Mandy fijn dat het eindelijk zover is, je zal wel blij zijn dat je reis begonnen is leuk dat je nog een paar dagen met Max kan doorbrengen geniet ervan, groeten Coby